Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

maandag 26 december 2011

Ff voorstellen: teamlid Lasse


Hoi, ik ben Lasse Hannessen. Ik ben 13 jaar en doe mee aan Alpe d'HuZes 2012, en zit in het Mathijs Douwe Team. Ik wil 2500 euro ophalen voor Alpe d'Huzes. ik heb een sportgala gehad. Ik was bij de jeugd genomineerd omdat ik met schaatsen snel vooruit ga. Bij het gala mocht ik wat aandacht besteden aan Alpe d'HuZes. We hebben een
presentatie laten zien, en later heb ik met de collectebus bij de uitgang gestaan. Mensen gaven veel geld, dat was uiteindelijk 295 euro. De sport commissie zou ook nog 100 euro storten op mijn Alpe d'HuZes pagina. Ik ben op school ook nog met 2 andere jongens bezig om geld op te halen, die mij helpen voor hun maatschappelijke stage. Wij proberen een sponsorloop te organiseren op mijn oude basisschool, en gaan ook nog soep verkopen in de aula.

Doei! gr, Lasse.


De link naar de donatiepagina van Lasse: http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/lassehannessen/lasse-hannessen/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten