Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

zaterdag 15 december 2012

Deelnemerspagina Alpe d'HuZes 2013 online!

Vrijdagavond kwam het bericht dat de deelnemerspagina's voor Alpe d'HuZes 2013 online waren. Toch altijd een moment dat je denkt 'oeps, het wordt weer echt'. 




Het is al maanden 'echt' bij Eric en Elly van Wellnesscenter Bosch. Zij zijn druk  bezig met het voor de vierde (!) keer organiseren van een spinningmarathon voor Alpe d'HuZes in hun Wellnesscenter Bosch in Beusichem (18 januari, 18.00 uur). Het inschrijfgeld van de teams Moustaches en Key Technology (de laatste heeft gelijk maar met VIJF teams ingeschreven...) was al binnen en kon ik gisteren mooi meteen doorstorten op de rekening van Alpe d'HuZes/KWF. Dit samen met 30 euro van een hele trouwe sponsor die maandelijks een tientje, maar dus jaarlijks 120 euro (!) bijdraagt. Geweldig. Zo zit er al weer een flink bedrag (630 euro) in mijn 'sponsorpot'. Op naar (minimaal) 5.000 euro.

team Moustaches


Mijn nieuwe actiepagina op de Alpe d'HuZes-site vind je hier: http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/acties/niekkrouwel/niek-krouwel/

Tsja, en dan nu zelf nog aan de slag... Ik heb veel te weinig gefietst afgelopen maanden. Dat kan niets anders betekenen dan dat er een heel 'sportief voorjaar' in het verschiet ligt... Want anders kom ik 5 juni die Alp echt niet op. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten