Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

maandag 1 juni 2015

Maandag

(L schrijft)

Het was vanochtend wel grappig toen we aankwamen. De receptionist van de camping herkende ons meteen en we werden begroet met: "Aah, Krouwel!" Ook dit jaar hebben we weer onze favoriete caravan, meteen bij de entree. De foto van Mathijs hangt al weer te pronken in de boom. En toen we geïnstalleerd waren kwam er van een aantal kanten de opmerking: "we misten jullie al!" Zo zie je maar weer hoe populair we hier zijn :-). Je zit hier meteen weer in een fijne gemoedelijke sfeer. Degenen die hier wel eens zijn geweest kennen dit gevoel. 

Ik kon vanochtend kiezen tussen aan de zwembadrand gaan liggen, bij de caravan zonnen of gaan fietsen. En ja, als ik al die sportieve fietsers voorbij zie komen dan moet ik toch echt wel even op de fiets! En bovendien, na een familieweekend met niet te gek veel beweging, veel eten en dat alles weer gevolgd door een lange autorit had ik ook wel zin in wat beweging. Ik had me voorgenomen een klein stukje de Col d'Ornon op te fietsen (deze berg is 10,5 km lang). Het werd uiteindelijk 7,5 km. Toen ik afstapte omdat ik dacht "nu is het wel even genoeg" merkte ik dat de klim in de zon er toch wel in had gehakt. Nog niet eerder meegemaakt, ik werd wat duizelig en misselijk terwijl ik daar naast mijn fiets stond. Snel wat gedronken en ja .....ik was er weer. De afdaling ging verder zonder problemen gelukkig.

Verder hebben we beide lekker gerelaxt bij de caravan en natuurlijk het vaste rondje over de camping gelopen. Waarbij het ons opvalt dat de camping nog lang niet vol is. Zometeen lekker eten, Niek is aan het koken. Het wordt lekker buiten eten, want we treffen het met het weer. Op een klein wolkje na schijnt het zonnetje nog heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten