Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

vrijdag 26 maart 2010

Allemaal aan de drank!


Vandaag heeft AH-Almere Parkwijk definitief toegezegd dat wij volgende week zaterdag van 9.00 – 18.00 uur bij de 'inleveren-lege-flessen-afdeling' (emballage) statiegeldbonnetjes mogen inzamelen. Dus iedereen dit weekend svp flink aan de drank. En dan bedoel ik bier, sinas, cassis, spa rood/groen/blauw en cola (baco is ook goed!). Zodat volgende week zaterdag het statiegeld ten goede kan komen aan KWF! (p.s. vergeet ook niet de lege flessen op te halen bij de buren en kennissen in de straat!)

Het beetje pochen over de vorderingen, zie vorige stukje, werd meteen afgestraft. Op de terugweg maandag voelde ik mij al niet echt happy. En 's avonds, jawel, buikgriep. Wat erg jammer was, want ik had bij de weersvoorspellingen gezien dat het de hele week prima fietsweer zou worden. Dus elke dag heen en terug naar mijn werk op de fiets zou flink bijdragen aan het opvoeren van mijn gemaakte aantal kilometers én aan mijn conditie.

Maar het werd dus bed, geen fietsen. Erg jammer. Was wel erg goed voor de (te) vele kilootjes. Twee kilo afgevallen. Nu zo houden, dan hoeven die 3 juni niet mee de Alp op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten