Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

maandag 25 juli 2011

700 euro van anonieme donateur voor actie 2012!

Pauze, pauze, pauze? Ik heb het vorige stukje nog maar net geplaatst of er is al weer nieuws. Goed nieuws! Vandaag kregen wij bericht van aan anonieme donateur dat we voor 2012 alvast op een gift van 700 euro kunnen rekenen! Heel mooi...!!!

Want wij hebben natuurlijk al zitten rekenen. Zowel Lies, als Fredrieke (als ze van school mag) als ik willen graag 7 juni 2012 graag weer aan de startstreep staan onderaan de Alp. Maar ja, dat betekent dat wij als gezin opnieuw fors aan de slag moeten om geld in te zamelen. Om mee te doen moet je per persoon 2.500 euro 'meebrengen' en dat betekent dus voor ons 7.500 euro inzamelen. Daarbij opgeteld dat wij ook beseffen dat wij niet steeds wéér dezelfde mensen kunnen en willen benaderen heeft ons al doen afwegen: 'doen we volgend jaar wel alledrie mee?'. Misschien is het verstandiger dat één van ons niet meedoet, dat scheelt weer 2.500 euro aan actie voeren.

Maar vandaag dus uitzicht gekregen op 700 euro! Dat is nog eens een mooie start van de actie 2012!! Ook zijn er al drie personen (Emmy, Roelie en Mariska) die mij per trainingskilometer willen sponsoren. Zij geven 1 ct per kilometer en mijn doel is - net als in 2010 en 2011 - vooraf 5.000 kilometer te fietsen dus zijn zij maximaal 50 euro kwijt. Als er nog 12 mensen zijn die dit doen haal ik per trainingsrit naar mijn werk 10 euro op. Geeft toch 'enige zin' aan dat fietsen door de polder!

Opgeteld:
- een toezegging voor 700 euro
- 3 x 50 euro als ik 5.000 kilometer train
- een toezegging van 30 euro
- een bestelling voor 100 3D-kaarten (we gaan weer knippen!)a 1 euro


is opgeteld al bijna 1.000 euro voor Alpe d'HuZes 2012. Een mooie basis voor verdere acties!

Aanvulling 27/7: en weer een cent-per-trainingskilometersponsor erbij, mijn broer Koert!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten