Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

dinsdag 29 mei 2012

Leuk bericht van een trouwe sponsor

Recent kregen wij van een trouwe sponsor weer een donatie. Na de sponsor per mail bedankt te hebben kregen we het volgende mooie bericht terug:



"Lieve mensen

Ja, Mathijs was en is nog steeds een invloedrijk mensje oftewel mens.

Vroeger vond ik dat ik de krant van de dakloze bij onze supermarkt eigenlijk niet moest kopen.
Ouderwets nuttig vond ik namelijk, dat men voor z'n geld moest werken, als was t maar muziek maken of schoenen poetsen.
Dat vond ik zaken die beter zijn / lijken dan niets doen, dwz overbodige kranten verkopen.

Sinds ik het verhaal van Mathijs ken die zelfs de verjaardag van de dakloze niet vergat, ben ik gewoon een enthousiast koper van de dakloze krant en bekijk die meneer met andere ogen.
Zo zie je maar.

Goede tocht !!!!!!!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten