Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

zondag 1 juni 2014

Voor Theo: dichter bij de hemel kom ik niet

Theo sterft morgen. 76 jaar geen gezondheidsproblemen hebben en dan vreet de kanker binnen een jaar iemand volledig op. Een maand geleden werd duidelijk dat er voor Theo geen enkele kans op genezing meer is. De pijn is niet onder controle te krijgen. Dus heeft Theo zijn grens getrokken.


Donderdag, de koersdag van Alpe d'HuZes, zou ik Theo bellen, zo sprak ik ruim een maand geleden met hem af. Van bovenop de Alp. Vanochtend besloten dat 'als het niet kan zoals het moet het moet zoals het kan'. Om 11.00 uur met L onderaan de Alp gestart en samen de Alp op gefietst. Met Theo in gedachten. Bovenop de berg, voor het Palais du Sports, Theo gebeld. Onze laatste woorden met elkaar. 


Donderdag, de koersdag, fiets ik opnieuw de Alp op. En bel ik Theo gewoon weer. Je weet nooit. Immers, dichter bij de hemel kom ik niet.  


Video: kopieer deze link in je browser  http://m.youtube.com/watch?feature=kp&v=YPZ9srkYNZ4 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten