Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

zaterdag 19 september 2009

Twitter 2 (19sep, 31 km)


No panic, de vraag kwam al of deze weblog blijft bestaan nu ik over Twitter rep. De weblog blijft gewoon. Het enige wat ik momenteel probeer te 'regelen' is - erg modern! - dat elk stukje dat ik op deze weblog schrijf ook meteen op Twitter wordt gepost. Voor de Twitteraars onder ons: mijn Twitteraccount is - niet onverwacht - alpjeop2010. Inmiddels gáát dat doorsturen ook goed. Heb in de zomervakantie (alle tijd) hier al mee zitten rommelen. Lukte steeds niet, ook niet - voor de kenners - door tussenkomst van het programma Twitterfeed.com. Erg frustrerend, uren aan besteed. Van de week opnieuw geprobeerd. En opnieuw mislukt. Nu vond ik een link naar de helpdesk van Twitterfeed. Aanvankelijk kon men het probleem ook niet vinden. Maar in een tweede mail gaf Engeland (waar Twitterfeed blijkbaar zit) de oplossing. Dát werkt dus nu. Wat nog niet werkt is - onverwacht - Twitter zelf. Alpjeop2010 is op Twitter niet te vinden als je zoekt in 'find people'. Blijkt een recent probleem waar veel Twitteraars mee te maken hebben. De weblog van Twitter meldt dat men op zoek is naar een oplossing voor alle 'verdwenen Twitteraars'. Afwachten dus. De enige mogelijkheid om mijn Twitteraccount op dit moment te vinden en je daarna als Twitteraar aan te melden voor alpjeop2010 is via www.search.twitter.com .

(bent u er nog?)

Korom, veel gedoe. Maar leuk dat dit allemaal kan. "Dat hadden we vroeger allemaal niet."

Vandaag 31 km rond Almere gefietst. Mooi fietsweer en prachtige vergezichten gehad. O.a. langs de Oostvaardersplassen en het IJsselmeer. Morgen fiets ik mee met de Dam tot Dam fietsclassic. De Dam tot Dam-loop is wereldberoemd. Sinds kort wordt er behalve gelopen ook gefietst richting Waterland e.o. Benieuwd hoe druk het bij zo'n evenement is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten