Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

vrijdag 28 mei 2010

Contact!


#Ad6 Na maanden voorbereiding is het zover, we vertrekken. Fredrieke gaat helaas niet mee. Ze is al die maanden onvermurwbaar gebleken, ze wil gewoon thuis blijven. Komende week is er nml kamp van school (te leuk) én er zijn Nederlandse kampioenschappen van ritmische gymnastiek (“ik kan mijn team niet in de steek laten”...). Gelukkig willen tante Jenny en tante Sofie in ons huis op haar passen.

Hoe het Mathijs Douwe Team de komende dagen te volgen?
- ik zal proberen een paar keer een stukje op dit weblog te schrijven. Maar dat gaat alleen als de techniek dat toe laat (vraag 1: lukt het mij daar verbinding te krijgen met internet?)
- via Twitter. In de linkerkolom van dit weblog zijn mijn berichten te zien, maar ook via http://twitter.com/alpjeop2010
- via de site http://live.opgevenisgeenoptie.nl houdt de organisatie Alpe d'HuZes iedereen op de hoogte, vooral ook op 3 juni
- vanaf dinsdag maakt Knooppunt Kranenbarg elke dag een radioprogramma vanaf de Alp. (Radio 2 17.00 – 19.00 uur)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten