Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

donderdag 27 mei 2010

Nog 7 dagen: Nog vele uitdagingen


#Ad6 Nog steeds komen er donaties binnen. Iedereen die tot heden heeft gedoneerd: heel erg bedankt!!! Zonder jullie giften was ik nooit zo ver gekomen, Het doel om 20.000 euro binnen te halen voor KWF-kankerbestrijding komt met al die giften steeds dichterbij.

Voor mijzelf is het natuurlijk het prettigst als mensen gewoon een bedrag op de rekening storten. ‘Binnen is binnen’ zullen we maar zeggen. Of zoals Fredrieke eerder dit jaar al pragmatisch opmerkte: “papa, waarom zou je nog gaan fietsen. Het geld heb je toch al.”

Maar sommige ‘slimmerds’ maken hun bijdrage afhankelijk van de prestatie die ik volgende week op die berg lever. Op mijn actiesite http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/mathijsdouwe/team/actie.aspx is rechts boven onder ‘mijn actie’ te zien dat er inmiddels voor 420 euro aan toezeggingen is gedaan. Om dat geld van de donateurs te ontvangen – en natuurlijk wil ‘ik’ dat ook hebben – moet ik wel 3 keer die berg op fietsen. Er zijn donateurs die de bijdrage van andere prestaties afhankelijk maken. Zo word ik door één donateur per bocht gesponsord (de rit omhoog telt 21 bochten) en er is zelfs een toekomstig donateur die in januari heeft toegezegd mij te sponsoren op basis van mijn … gewicht. Voor elke kilo die ik sinds januari door het fietsen ben verloren ontvangt KWF-kankerbestrijding op 4 juni 5 euro.

Er wachten mij komende week vele uitdagingen…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten