Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

vrijdag 21 januari 2011

2B4

Met de verkoop van de kaartjes voor het Benefietconcert op 12 maart gaat het goed. We zijn inmiddels over de honderd kaarten. Maar we willen (graag!!!) meer... Alles voor het goede doel!

12 maart treedt ook de band 2B4 op voor ons goede doel. "2B4 (twobefour) is een van oorsprong Amstelveense band, in 2006 voortgekomen uit het legendarische Question. Het gezelschap, bestaande uit 2 innemende, charmante zangeressen en 4 muzikaal ervaren heren op drums, keyboards, gitaar en basgitaar brengt - hoofdzakelijk - coversongs en enkele eigen nummers. De covers krijgen daarbij niet zelden de "2B4 behandeling", wat meestal tijdens repetitiesessies tot stand komt" staat op hun site te lezen (www.2B4.nl). 


2B4 is de slotact van onze benefietavond. Daaraan voorafgaand Voice-of-Holland-star Billy Maluw: "Dames en heren, er mag gedanst worden!" 




1 opmerking:

  1. ik had het al in een reactie bij de www gezet. Maar deze muziek spreekt mij erg aan, omdat het uit mijn late jeugd komt. Alles was toen nog zo gezellig. Vooral het songfestival herinner ik mij nog goed.

    BeantwoordenVerwijderen