Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

zaterdag 10 oktober 2009

Rondje Gooimeer (10 okt, 36 km)


Het wordt een regenachtig weekend is de voorspelling. Maar om 10.00 uur gaf buienradar nog steeds aan dat het de komende uren droog zou blijven. Snel op de Bulls gestapt en richting Huizen gereden, naar sportieve oomp. O.a. even gesproken over inschrijving Alpe d'HuZes maandag en te ondernemen acties na inschrijving. Daarna verder rond het Gooimeer, deze route voor het eerst fietsend. Een prachtig fietsgebied tussen Huizen en Naarden! Door de mist/hoge vochtigheidsgraad was ik inmiddels wel aardig nat geworden op rug en kont. En de fiets zag/ziet eruit alsof 'ie is gebruikt als mountainbike. Moet je maar geen witte kopen...
En het moest een keer gebeuren, ja hoor. Van de Hollandse brug afkomend een lekke achterband. Bij alle ritten mijn grote vrees, geen idee hoe je zo'n band moet verwisselen (ben erg a-technisch aangelegd. Nee, sterker: ik heb een takkehekel aan knutselen aan fietsen). Gelukkig vrij dicht bij huis, dus L. gebeld die mij met de auto is komen halen. En mij dus nu verdiepen in het prachtige naslagwerk: "Uw racefiets in topconditie", hoofdstuk "banden plakken" :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten