Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

maandag 9 november 2009

Twitter 2 (9 oktober)

Met het slechte weer is het de afgelopen anderhalve week niet van fietsen gekomen. De hometrainer komt nu goed van pas. Het went zelfs al, voorzichtig worden al onderdelen van niveau 2 (het zijn er 12…) uitgeprobeerd.

Veel reacties op de video van Mathijs gehad, zie vorige bericht. Leuk! Inmiddels is het filmpje sinds vrijdagavond bijna 100 keer bekeken.

In de linkerbovenhoek heb ik een nieuwe schermpje geplaatst. Hier verschijnen berichten die ik op Twitter zet. Voordeel van Twitter is dat het actuele korte berichtjes moeten zijn. Je hebt maximaal 140 tekens per bericht. Het schrijven kost mij dus weinig tijd. Dit i.t.t. weblogstukjes zoals hieronder.
Reacties over wat je handiger/leuker vindt (eerste protest tegen korte Twittertweed al gehad) lees/hoor ik graag. Het is overigens voor mij ook een kwestie van uitproberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten