Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

dinsdag 29 december 2009

Op de valreep van 2009...


Op de valreep van 2009 wil ik iedereen HARTELIJK BEDANKEN voor de donaties die ieder afgelopen weken heeft gedaan. Ik heb eerder geschreven dat ik bij de start van dit avontuur – in de zomer – wakker heb gelegen van 'hoe krijgen we die minimaal vereiste 10.000 euro in vredesnaam bij elkaar?” En dat was écht zo. Inmiddels – zeven weken nadat de donatiesite van Alpe d'HuZes actief werd – staan we met het Mathijs Douwe Team op bijna 6.000 euro. Ver over de helft. Wauw.

Maar met die 10.000 euro zijn we natuurlijk niet echt tevreden meer. Nog 22 weken voordat we samen met 3.000 anderen gekken die Alp op gaan. En de 'harde campagne', ondersteunt bv. door media als radio 2 en Netwerk, moet nog komen. Ook ken ik nog heel veel mensen en organisaties die nog erg stil zijn gebleven. Ik waarschuw vast: ze komen er niet mee weg ;-). We doen het niet voor onszelf, maar voor KWF. Een errug goed doel.

30.000 euro voor KWF, met veler hulp en donaties bijeengehaald door het Mathijs Douwe Team, dat moet toch haalbaar zijn voor 3 juni?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten