Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

dinsdag 7 juni 2011

Bericht van Fredrieke


Op maandag gingen mama en ik de Colle d'Ornon op. Dat was heel leuk maar wel super zwaar. We zijn 5 kilometer omhoog gegaan toen vond ik het wel weer genoeg. Op de camping waar wij staan zijn heel veel kinderen , dat is super gezellig. Ik lig vaak in het zwembad terwijl alle andere kinderen op school zitten. Dat is wel een raar gevoel. Het weer hier is best wel mooi. Af en toe wat regen maar daar kan je niet over klagen. Ook zijn we al even het dorpje in geweest, daar was niet veel te beleven. Wel waren er allemaal Nederlanders dat is wel heel leuk, want je bent in Frankrijk. Morgen gaan we Eline aanmoedigen die doet mee met Alpe d`Huzus. Donderdag ga ik zelf de berg opfietsen dat is heel spannend maar wel super leuk(hoop ik):) . s`Avonds kom ik waarschijnlijk op het Jeugdjournaal. Dus allemaal kijken!!!

3 opmerkingen:

  1. Natuurlijk ga ik kijken. Om 12 uur begint er een live uitzending op een speciaal kanaal van UPC. Ik kijk naar jou/jullie uit! Heel veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Fredrieke,
    ik hoop, dat je dit toch nog leest. Ik ga zeker kijken en ik ben supertrots op je. Zet em op Fredrieke heel veel succes en hopelijk ook plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Fredrieke ik heb je gezien en ik vind je fantastisch. Vooral bij bocht 10 door mij de Mathijs Douwebocht gedoopt, vond ik je formidabel. je bent een prachtzus en ik weet zeker,, dat Mathijs je gevolgd heeft en supertrots op je is.

    BeantwoordenVerwijderen