Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

maandag 13 juni 2011

Dichter bij de hemel

Tekst en muziek: Maarten Peters
Op youtube te zien (opname TheRolfson, 10 juni 2011 gemaakt op slotavond Alpe d'HuZes 2011 in Palais du Sport, Alpe d'Huez)

http://www.youtube.com/watch?v=qKPrQFlEu9U

Mijn rug is gebogen
Dansende pedalen
Spieren staan in brand
Maar de eindstreep komt in zicht
Het zweet in mijn ogen
Vermengt zich met mijn tranen
Glimlach en twijfel
Versmelten op mijn gezicht


En ik hoor een stem
Heel diep in mij
Wat gebeurt gebeurt
Geef niet op
Onzichtbaar duwende handen
Laten het vuur ontbranden
Waar is de top?


Dichter bij de hemel kom ik niet
Mijn armen gaan omhoog
Ik weet dat jij me ziet
Ik kijk om mij heen
Al die liefde die ik zie
Dichter bij de hemel
Dichter bij de hemel
Dichter bij de hemel kom ik niet


21 bochten
Het kaarslicht, zoveel namen
Ontelbare verhalen
Eén doel, één strijd
Vreemden worden vrienden
Vrienden voor het leven
Voor altijd

Dichter bij de hemel kom ik niet
Mijn armen gaan omhoog
Ik weet dat jij me ziet
Ik kijk om mij heen
Al die liefde die ik zie
Dichter bij de hemel
Dichter bij de hemel
Dichter bij de hemel kom ik niet


Op het dak van de wereld
Raak ik de sterren aan
Voel ik de kracht voor het leven
We gaan die berg verslaan
We hebben elkaar beloofd
Mijn armen gaan omhoog

Dadadadada etc

Dichter bij de hemel kom ik niet
Mijn armen gaan omhoog
Ik weet dat jij me ziet
Ik kijk om mij heen
Al die liefde die ik zie
Dichter bij de hemel
Dichter bij de hemel
Dichter bij de hemel kom ik niet

1 opmerking:

  1. ................wauw............WAT EEN TEKST!!
    klasse, zet m op!
    ik heb ook veel mensen zien sterven, door en in mn werk, prive...Net als Mathijs, sterven teveel mensen, fietsen voor het leven!
    een vriend van me fietst ook dit jaar!
    heel knap,
    succes, veel km en donaties gewenst!

    groet, petra

    BeantwoordenVerwijderen