Twitterberichten

#wijgaandoor: juni 2016 fietst er opnieuw een Buitenboys Mathijs Douwe Team de Alp d'Huez op om geld in te zamelen voor kankerbestrijding

dinsdag 12 januari 2010

Doel 5.000 euro bereikt! De lat gaat hoger!

Iedereen die mij kent weet dat ik voorzichtig ben. Geen gekke dingen doen, rustig an. Toen de sponsorsite van Alpe d'HuZes begin november alle persoonlijke pagina's open stelde bleek standaard bij iedere deelnemer ingesteld dat je 5.000 euro aan donaties zou binnenhalen. Ze lijken wel gek!, was mijn reactie. Dus meteen mijn bijdrage verlaagd. Nog geaarzeld tussen 'zal ik mij inzetten voor 2.500 euro of voor 3.000?' Toen de dagen daarna snel de eerste giften binnenkwamen het doel weer (iets geruster) verhoogd naar de 5.000 euro.

En nu ben ik – negen weken nadat de sponsorsite de lucht in ging – dankzij alle giften de 5.000 euro grens gepasseerd. Fantastisch, iedereen bedankt die hier aan heeft bijgedragen!.

Natuurlijk, veel 'laaghangend fruit' is geplukt. Bv. een flinke bijdrage van mijn ouders. Mijn oma heeft geld overgemaakt aan alle teamleden. Andere familie, vrienden, kennissen en collega's hebben bijgedragen.

Maar nog niet allemaal :-) En sommigen hebben meteen al aangekondigd “straks nog wel weer een keer een gift te doen voor dit doel”. Ook gaan we komende weken nog zeker een aantal bedrijven en organisaties benaderen. Anderen hebben acties aangekondigd. En wij organiseren zeker ook nog een aantal activiteiten waarbij we geld inzamelen voor KWF-kankerbestrijding.

De 5.000 euro is vandaag – dankzij een hele ruime gift van de man die augustus 2005 de Doe-een-wensdag voor Mathijs organiseerde, het filmpje van die dag staat op deze site – bereikt. En dat in negen weken. Nog twintig weken voordat we met het Mathijs Douwe Team echt die berg op gaan. Dus mijn doel kan hoger worden gesteld.

7.500 of 10.000 euro als doel?

Nou, doe 's gek. Ik ga voor de 10.000 euro! Wie helpt er mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten